Series for sale: laatste serie

Nieuw: kleine tweeluiken van beeld en poëzie

Vers van de printer dan wel oldschool zeefdruk tafel: tweeluiken van beeld en poëzie. Gedichten over liefde, berusten en loslaten, over gaan zwemmen met je dromen en worstelen met naderend onheil.

Mooi in een lijst, boek, op een boekenplank of vensterbank. Los verkrijgbaar per gedicht of gebundeld, natuurlijk met stapelkorting.

Blijven, Kaal, Niet Meer, Sprong (gedichten)

Tweeluik van tekst en beeld (A5), zeefdruk op papier. Per tweeluik  € 25 Vier voor € 75

Vloed

Tweeluik van tekst en beeld, digitale print (A4) object van keramiek samen € 40

Stapelen: alles voor € 85

Vijf kleine tweeluiken van beeld en poëzie, keramiek en gratis secret print!

Meer weten of aanschaffen? info@corneliesamsom.com

Opbrengst

De opbrengst van verkocht werk gaat naar stichting Gek Paard, een nieuw te vormen stichting met als doel je (toekomst)dromen te verbeelden en de impact van psychotrauma op mens en maatschappij met behulp van kunst bespreekbaar te maken. Vernoemd naar Crazy Horse, een moedige Native American die vond dat dromen wezenlijker waren dan de realiteit, en die de witte commandant die op hem jaagde inspireerde anders naar samen leven en soevereiniteit te kijken.

What’s next?

Vanaf 2023 wil ik me gaan richten op onderzoek. Zeg maar schrijvend de barricaden op, waarbij ik mijn persoonlijke geschiedenis, mijn achtergrond als hulpverlener en mijn kunstenaarschap inzet om de impact van psychotrauma op mens en maatschappij, en de helende kracht van kunst te onderzoeken. Inmiddels ben ik gestart met research voor Getekend, een serie interviews rondom het thema psychotrauma en kunst als taal voor wat je niet onder woorden kunt brengen.

Een magisch en mooi 2022 gewenst!

Plaats een reactie